Administratief & Backoffice medewerker

Wat ga je doen?

Jij draagt zorg voor het administratief beheer van een breed scala aan wereldwijd varende schepen. Dit strekt van maandelijkse facturatie, evaluaties, tot het beheer van inkomende wereldwijde aankopen en budgetten vullen met de beschikbare data.

In deze functie ben jij verzekerd van een afwisselende functie met een breed takenpakket.

Waar ben je verantwoordelijk voor?

  • Administratief beheer van klant profielen in het ERP systeem;
  • Administratief beheer dagelijkse maaltijden en persoonsregistratie aan boord van de klanten;
  • Verwerking van wereldwijde aankopen klanten;
  • Verwerking offertes & orders in het ERP systeem;
  • Verwerking maandelijkse facturatie;
  • Klantencontact en tevredenheidsbeheer.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een servicegerichte instelling;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je hebt een creatieve instelling bij het aangaan van uitdagingen;
  • Je kunt goed in teamverband werken;
  • Je bent precies en nauwlettend;
  • Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau.

Wat bieden wij jou?

Een functie op een leuke werkplek met een open informele werksfeer. Je krijgt de kans jezelf waar te maken in een organisatie die altijd in beweging is. Je ontvangt een markt conform salaris met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Parttime is bespreekbaar voor deze functie.

Interesse?

Stuur je CV & motivatie naar hr@tbsgroup.nl of neem contact met ons op via 0117-384500.

Over TBS Group

TBS Group is een product- en dienstverlenend bedrijf in de scheepvaart. Wereldwijd actief in meer dan 85 landen, met de focus op het leveren en managen van voedingswaren, technische- en alle overige benodigdheden aan boord van zeevarende schepen.

Apply to this job

  • Max. file size: 64 MB.